reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Henrieta Holúbeková

Henrieta Holúbeková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

... jednoducho JA ... Zoznam autorových rubrík:  Spoločnosť a MY v nejDeti - živí anjeliMoje potulky svetomSúkromnéPošli to ďalej ...Dom poznaniaNezaradené

reklama

Spoločnosť a MY v nej

Eurooptimisti verzus europesimisti.

Henrieta Holúbeková

Eurooptimisti verzus europesimisti.

Dá sa vôbec vytvoriť nejaký model európskeho spolužitia? Prinášam Vám výňatky z názorov účastníkov jedného e-learningového kurzu na tému Európska integrácia.

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 476x
  • 7
Dedkov blog ...... alebo spomienky z iného sveta, než je tento

Henrieta Holúbeková

Dedkov blog ...... alebo spomienky z iného sveta, než je tento

Pravidelne chodím za svojím dedkom do Senca, nakoľko my dvaja máme medzi sebou veľmiI zvláštny a jedinečný vzťah. Nakoľko som jediná dcéra, jeho jedinej dcéry, ktorú si s babičkou po dvoch synoch vyslovene vymodlili. Avšak keď som sa narodila, dva týždne po mojom pôrode mamička zomrela. No a tak sa dedko “vo mne vidí”. Je to človek, ktorý ma miluje bezpodmienečne bez ohľadu na to, aká som. A to isté cíti aj on odo mňa.  Ako vždy, keď sme spolu, preberáme rôzne témy a milujem počúvať jeho rozprávania z čias, keď bol dieťaťom a tento svet bol úplne iný.

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 787x
  • 16
"Dobré skutky" sa šíria ..... dobráčisko Davos

Henrieta Holúbeková

"Dobré skutky" sa šíria ..... dobráčisko Davos

Včera som bola na svojom prvom stretnutí blogerov. Priznám sa, už nie som moc zástancom ponocovačiek a hýrení do skorých ranných hodín, už som z toho vyrástla. Avšak na toto  stretnutie som sa rozhodla ísť, lebo mám dobrý pocit z niektorých ľudí na blogu a povedalaI som si, že vlastne tam uvidím, či ich chcem alebo nemusím. Stretla som tam veľa milých duševne bohatých ľudí na jednom metri  štvorcovom a tak ako píšem vo svojom prvom článku, na blogu je veľmi veľa krásnych a hodnotných ľudí.

  • 4. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 803x
  • 29
Priatelia

Henrieta Holúbeková

Priatelia

Kto sú to priatelia a aké druhy priateľstiev medzi nami existujú a je vlastne medzi nami v dnešnom svete ešte také puto s názvom Priateľstvo? Často sa v živote sklameme a najviac nás to zraní od toho, od koho to najmenej čakávame .........v čom je problém?

  • 23. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 906x
  • 45
„Pošli to ďalej“ sa šíri .......(zastavili ma policajti)

Henrieta Holúbeková

„Pošli to ďalej“ sa šíri .......(zastavili ma policajti)

Podelím sa s Vami o môj dnešný zážitok....

  • 21. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 008x
reklama
„Pošli to ďalej“ sa šíri ...(dobré skutky – moja sestra Žaneta)

Henrieta Holúbeková

„Pošli to ďalej“ sa šíri ...(dobré skutky – moja sestra Žaneta)

Pokračujem aj dnes ďalším článkom o dobrom čine. Pre mňa tento skutok veľa znamená a som šťastná, že niekto pomohol mne. Až tak veľmi, že keď mi to moja mladšia sestra oznámila do telefónu, až mi hrdlo stislo od dojatia a už-už sa chceli slzičky vykotúľať, ale zadržala som to. Nie som predsa mäkkýš :)

  • 15. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 615x
  • 11
„Pošli to ďalej“ sa šíri - Zoltán zo Stuttgartu

Henrieta Holúbeková

„Pošli to ďalej“ sa šíri - Zoltán zo Stuttgartu

Tak dnes Vám stručne napíšem o ďalšom človeku, ktorý reagoval na tento môj článok. Volá sa Zolo a pochádza zo Slovenska a momentálne žije a pracuje v Nemecku. Časť z jeho mailu:

  • 12. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 686x
  • 3
„Pošli to ďalej“ sa už šíri ...(dobré skutky – Ján Muráň s rodinou)

Henrieta Holúbeková

„Pošli to ďalej“ sa už šíri ...(dobré skutky – Ján Muráň s rodinou)

Do  mojej e-mailovej schránky mi už prichádzajú dobré skutky, ktoré ste urobili Vy, alebo Vaši rodinní príslušníci. Tak začnem prvým od Janka Muráňa, ktorý aj so svojou manželkou popri piatich deťoch, ktoré vychovali, robia nádhernú záslužnú prácu ďalej. Tu je s jeho súhlasom úryvok z jeho mailu  :

  • 10. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 973x
  • 5
Pošli to ďalej ….

Henrieta Holúbeková

Pošli to ďalej ….

Určite ste videli film s týmto názvom, kto nie, tak pre neho zhrniem stručný obsah: jedného dňa dostanú deti v škole za úlohu napísať tuším slohovú prácu o tom, ako by zmenili svet. A tak hlavného hrdinu príbehu – chlapca napadne nádherná myšlienka (ktorú aj skutočne zrealizuje) – urobiť pre niekoho jeden dobrý skutok, ale  taký, ktorý by zmenil jeho život k lepšiemu. Ako protihodnotu za tento dobrý skutok by mal ten dotyčný, komu pomôže na znak vďaky nejaký tiež dobrý skutok vykonať niekomu ďalšiemu – poslať to ďalej. Tiež pomôcť niekomu za to, že to pošle ten ďalší ďalej a tiež urobí dobrý skutok a tak sa to rozšírilo do celého sveta a svet bol aspoň na chvíľu krajší a ľudia začali zažívať to, že existuje ešte dobro a láska na Zemi a začali myslieť aj na také pekné veci, ako pomoc druhému človeku a mali následný dobrý pocit z toho.

  • 9. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 088x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu