reklama

"Dobré skutky" sa šíria ..... dobráčisko Davos

Včera som bola na svojom prvom stretnutí blogerov. Priznám sa, už nie som moc zástancom ponocovačiek a hýrení do skorých ranných hodín, už som z toho vyrástla. Avšak na toto  stretnutie som sa rozhodla ísť, lebo mám dobrý pocit z niektorých ľudí na blogu a povedalaI som si, že vlastne tam uvidím, či ich chcem alebo nemusím. Stretla som tam veľa milých duševne bohatých ľudí na jednom metri  štvorcovom a tak ako píšem vo svojom prvom článku, na blogu je veľmi veľa krásnych a hodnotných ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Som šťastná, že som Vás mohla stretnúť "naživo" a pokecať, nakoľko na blogu pri tých článkoch, čo sú vlastne len útržkami z nás, človek všetko nestihne o sebe vyjadriť. Zoči voči človek cíti tú energiu z toho druhého - či už pozitívnu alebo negatívnu, a okrem tej verbálnej komunikácie človeku veľmi veľa napovedia práve tie neverbálne prejavy. Najviac som sa tešila na môjho miláčika Olega Sagana a jeho priateľa Paťa, ktorí tam boli pre mňa obaja najkrajšie a najčistejšie dušičky a hneď sme si padli úplne do oka. Nebudem všetkých menovať, ktorí boli úplne zlatí, lebo to by som musela vymenovať asi 90% ľudí, ktorí tam boli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Avšak veľmi ma obohatili rozhovory napríklad s takým Mišom Muránskym o financiách, viere, celkovom smerovaní súčasného sveta ....a ešte milión iných tém,to by bolo na ďalší článok. Vladko Radosa a Marián Pochylý s akým zaujatím vedia diskutovať o pokojnom rituáli fajčenia fajky,hoci ju sami nefajčia :) Vladkova bázeň, s akou vie hovoriť o svojich ručne vyrobených obaloch z pravej kože, o nadšení z džezu a iných druhov krás, ktoré nám ponúka tento svet. Vtipálek a večne vysmiaty Karol Sudor s diskuterom PicoBellom, Maroško Uhrík a jeho presvedčenie o tom,že koniec sveta sa tak čoskoro nekoná :) - okrem iného. Viki Muránsky o súčasných dievčatách mužolapkách,snowboardovaní, túrach, Bratislave jeho srdcovke - sú stará prešporská rodina, k tomu sa pridala aj Ywka Bukovská... veľmi citlivá a emocionálne založená osôbka. Edo Chmelár, Dušan V.Mikeš a Maťo Habčák o túrach na Slovensku, Maťovo a Mišovo rozprávanie o knihe, ktorá ich v poslednom čase "poznačila" - Prežil som peklo...alebo tak nejak :) Môj menovec Heňo Zrubec a jeho záujem počúvať iných a sem-tam prihodiť aj svoj názor, Peťo Klenovčan a jeho melodický prízvuk a psychológia, Miši ÖrdÖgh a jeho vtípky, doktorát a hľadanie seba samého - tak ako väčšina z nás :)Martin Stýblo a jeho Nitra, smútok nad tým, ako sa ničia naše národné historické pamiatky, jeho fotenie - nebol len smutný, je to veselý a príjemný človiečik :) Maťka Strmeňová a jej - Maťov foťák a večný úsmev. S Mery Dobošovou sme sa nestihli porozprávať, ale cítim z nej aj veľa veselosti a odviazanosti.S ostatnými som sa nestihla viac porozprávať, len dve tri slová, tak veľmi o nich napísať neviem. Veľa sme spolu preberali celkovo blogy, vegetariánstvo, politiku , prosto všetko možné. 
 Moje celkové hodnotenie akcie je vynikajúci pocit z príjemne stráveného večera.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O to viac ma však zarmútil príspevok jedného diskutera k môjmu predchádzajúcemu článku, ktorý napísal včera pred polnocou s týmto znením - vyberám časť z neho: dnes som bol v pube a bola tam, teda nechcel by som byt jej manzel.keby .... tak, ale ze pise o priatelstve muz a zena, hm....

Čo tým autor chcel povedať ? Možno sa cítil ukrivdený, že som sa mu nevenovala... Neviem...Prepáč Davos, že som sa Ti nevenovala, nakoľko si neprišiel za mnou, nepredstavil si sa mi a nepovedal si ..."Ahoj, ja som ten Davos, ktorý s Tebou dosť veľa diskutujem v Tvojich článkoch, mám na Teba toľko otázok a chcel by som si ich s Tebou vydiskutovať a spoznať Tvoj názor... Nestalo sa a ja som možno rada, že som nestrácala čas s takým človekom, ktorý si to možno ani nezaslúži a uráža druhých bez príčiny. Včerajší večer ma obohatil o krajších ľudí a teším sa z NICH.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetkým Vám želám krásny víkend,a blogerom ešte dlhotrvajúci dobrý pocit z krásneho stretnutia.

PS: Fotky mám, ale neviem ich sem ešte vložiť, musím sa to rýchlo naučiť a dám ich tam :) 

nooo, už som sa to naučila, tu sú. Text k nim nedávam, lebo všetci všetkých už poznáte z fotiek blogov, Ywky , Karola Sudora, Maťky Strmeňovej a ešte neviem koho...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Henrieta Holúbeková

Henrieta Holúbeková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

... jednoducho JA ... Zoznam autorových rubrík:  Spoločnosť a MY v nejDeti - živí anjeliMoje potulky svetomSúkromnéPošli to ďalej ...Dom poznaniaNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu