reklama

„Pošli to ďalej“ sa šíri - Zoltán zo Stuttgartu

Tak dnes Vám stručne napíšem o ďalšom človeku, ktorý reagoval na tento môj článok. Volá sa Zolo a pochádza zo Slovenska a momentálne žije a pracuje v Nemecku. Časť z jeho mailu:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Myslím, že som urobil prvý krok. Tento krok je taký, ako keď sa bábätko učí chodiť a mama ho drží za ručičky, a ono urobí prvý krôčik, neistý, ale presvedčivý.

Ten krok som už vlastne viackrát už urobil, ale po prečítaní Tvojho článku som sa rozhodol, že to skúsim znova.  

 Jedná sa o mojich rodičov. Chcel, by som dosiahnuť peknými slovami, ľudskosťou, citmi  a silou lásky,  to, aby pochopili, že pre rodinu nie je nič dôležitejšie ako mier a láska. Ja som im už odpustil, napriek tomu, že som musel veľmi veľa trpieť kvôli otcovmu alkoholizmu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

  Možno raz aj v našej rodine bude niečo znamenať to slovo “vianoce”, ale som si úplne istý, že ak raz budem mať vlastné deti, nikdy nebudú musieť bývať u susedov, lebo doma je zle……  

 

Zoltán, Stuttgart 

 

Zoli, určite bude všetko OK, želám, Ti veľa šťastia.  Z toho, čo si dosiahol – napriek všetkým životným okolnostiam si vyštudoval VŠ (čo má veľakrát problém úspešne ukončiť aj dieťa z ideálnej rodiny), našiel si si prácu v zahraničí – Tvoj život sa uberá dobrým smerom a držím palce, aby sa Ti to podarilo dosiahnuť aj v rodine, po čom momentálne najviac túžiš.   

 

Henrieta Holúbeková

Henrieta Holúbeková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

... jednoducho JA ... Zoznam autorových rubrík:  Spoločnosť a MY v nejDeti - živí anjeliMoje potulky svetomSúkromnéPošli to ďalej ...Dom poznaniaNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu