reklama

Tak teda predstavujem sa aj ja ....... - doplnené

Svetobežník The Four Things sa mi zapáčil, poprezerala som si Vaše, tak tu je zopár mojich The Four Things......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

4 zamestnania
-prvé v živote ( úplne od veci) ale zarábať bolo treba a „výšku“ som ešte nemala ukončenú - colná deklarantka

-druhé (tiež od veci) – asistentka vo firme predávajúcej potrubia

-tretie (už sa približuje „k veci“) – marketingová manažérka v otcovej autoškole

-štvrté (k veci – našla som sa) – lektorka na voľnej nohe, andragóg v autoškole, na súkromnej strednej škole, vo vlastnej akadémii a dúfam, že sa splní aj môj sen – na univerzite chcem učiť – stráááášne , veľmi J - a ešte chcem písať, tvoriť, písať , písať..ale to je už päť

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

4 bydliská
Galanta

Senec

Galanta

Senec

4 dovolenky
Čierna Hora – nádherné more – "Suše pláže" po chorvátsky
Grécko – Kréta – stala som sa grékofilom a zbožňujem Grékov a ich mentalitu, hlavne históriu – antiku a všetkých filozofov, (mám naplánované ešte v tomto živote spoznať postupne celé Grécko... daj božeJ)

Paríž – prekvapko od môjho manžela – po 10 rokoch spolužitia – milujem atmosféru Paríža a ešte sa tam chcem miliónkrát vrátiť..

Holandsko – Amsterdam, a jeho house boaty, holandské dreváky, tulipány, syry, veterné mlyny, ich “chrochtánčina“, coffee shops, capuera na ulici .....jednoducho úžas

4 movies
Zoznámte sa, Joe Black

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Madisonské mosty

Forrest Gump
Flashdance ....je ich ešte viac......

4 tv
Čt2
Čt1
TA3

STV2

4 jedlá
cestoviny na všetky spôsoby
zapekané zemiaky s hocičím –hlavne veľa zeleniny

Sviečková na smotane s knedľami alebo babkinými kroketami
tzatziki a všetky morské príšerky

4 www
www.blog.sme.sk
www.asprofesional.sk
www.aristotelesacademy.net – trocha reklamy

www. babetko.sk

4 miesta, kde by som bola radšej ako práve teraz
Kdekoľvek pri mori –mám rada teplo a slnko
S priateľ(ka)mi a deťmi v prírode – tak ako sme sa bláznievali pred pár rokmi
Sama v súlade s prírodou niekde v horách na prechádzke

Kdekoľvek v objatí človeka, ktorý ma neskutočne miluje...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4 blogy
totálny narcizmus – môj blog
viki holman

lazarova
marián minárik – avšak tento zoznam neodzrkadľuje úplnú realitu, lebo v rovnakej hodnote považujem ešte ďalších aspoň 20 blogov – preto ich ani tu na pravej stránke môjho blogu ešte nemám dokončené tie najobľúbenejšie .....

4 ľudia, o ktorých chcem vedieť tiež voľačo, čo sa týka 4 things
óóóóó je ich veľmi veľa, aj tu na blogu......

4 veci, bez ktorých nevyjdem z domu
balzam na pery – večný problém - suché pery
kľúče

mobil – kvôli deťom, aby ma vedeli vždy zastihnúť – inak ho „nemusím“

peňaženka

4 veci, ktoré neurobím
ubližovať druhým akoukoľvek formou

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ostať vo vzťahu, ktorý už nemá zmysel

biť deti
vyspať sa niekým, koho nemilujem a nepoznám, len tak 

4 veci, ktoré nenávidím

peniaze, lebo robia ľudí chamtivými a lakomými

závisť

ľudskú hlúposť

a keď som osamelá....

4 veci, ktoré nenávidím NA SEBE

- vždy niečo hľadám - doklady, kľúče, peňaženku,malého cumlík, pred odchodom z domu sa ešte 3krát vrátim, lebo som niečo zabudla, nakoniec mi aj tak niečo chýba ....

- som zbrklá a konám pudovo (inštinktívne), potom hneď v priebehu sekundy to naprávam

- stále niekam letím a všetko si nechávam na poslednú chvíľu a potom sa idem zblázniť .... keď sa už konečne zastavím,tak som zase príliš "vypnutá"

- mám na seba príliš vysoké nároky a vždy ich chcem naplniť, potom vyzerám príliš dokonalo - (ale veď nedostatky sú na ľuďoch také rozkošné - tak sa zobuď)

4 veci, ktoré milujem

hudbu – najlepší „vynález na svete“ - nemôžem bez nej byť ani jeden deň

knihy – je to moja duševná potrava

lásku – potrebujem byť milovaná, lebo bez lásky som ako suchý kvet bez vody

deti – robia môj život zmysluplným

a moje autíčko – to je už päť, ale nakoľko som dcéra starého autoškoláka, autá a motorizmus mám akosi v „krvi“ a milujem jazdu autom, keď mi hrá rádio a deti spievajú na zadnom sedadle - to nás naučil otec, keď sme boli malé...

4 vety na záver (alebo skôr výroky niekoho, ktoré má sprevádzajú životom)

Medzi prvým vdychom a posledným výdychom je jeden fantastický okamih – život.

Vždy keď ťa niečo položí , tak musíš vstať a ísť ďalej – neexistuje nič, čo sa nedá vyriešiť.

Sanžím sa žiť tak, aby som chýbala tam, odkiaľ som prišla a aby som zanechala v živote každého, koho stretnem aspoň malinkú stopu, nakoľko aj ja si beriem „stopy“ z iných.

K úspechu potrebuješ, aby si rozumel tomu, čo robíš, mal rád to, čo robíš, veril v to, čo robíš ... a to bezvýhradne.

Henrieta Holúbeková

Henrieta Holúbeková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

... jednoducho JA ... Zoznam autorových rubrík:  Spoločnosť a MY v nejDeti - živí anjeliMoje potulky svetomSúkromnéPošli to ďalej ...Dom poznaniaNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu